SUBSCRIBE
FOLLOW

Happy EID 2012

Hello-ke-Mello

Assalamua'laikum Saudara Saudari Cikeboom



saya Noraqillah Az's Doughson , ic no 920708****** , 
no surat beranak J14****no pasport tak ingat ,
 dengan menggunakan BLOG saya sendiri nak cakap ni 
HAPPY-ED-UL FITRI ,
 MAAF ZAHIR BATIN kalau ada yang terasa ke kene perli ke ampunkan saya (: ! 
0-0 la kita !
(Manusia Biasa Tak Pernah Lari dari Kesilapan)



Dalam sedar tak sedar Bulan Ramadhan bakal berlalu meninggalkan kita .
 Masihkah ada lagi tahun hadapan untuk kita berjumpa lagi di Bulan Mulia ini ?
Rasa Bersyukur menebal ke dalam Hati Sanubari  tahun ini dapat full Puasa dengan FAMILY (': 
Jyeahh sob sob (sin nun tah alif pa)
Btw FYI aku ta beli baju Raya lagi , mana taknya seronok duduk dengan FAMILY sampai lupa diri sendiri -.-" 
Since 2008 susah nak duduk Puasa plus Iftar dengan mereka . 
Almaklumlah Kanak Kanak Ribena kene stay Asrama . 
Ouhkayy malas nak bebel panjang panjang sebab aku baru CREATE BLOG ni 
dan ini merupakan First Post . Salah Silap Minta Tunjuk Ajar Snr BLOGGER ^^


0 comments:

Post a Comment